Dieta Pudełkowa

Uwaga! Z dumą możemy ogłosić, że od 20 października ruszamy z fit cateringiem. Chwilkę trwało opracowanie receptur, w ten sposób abyśmy zarówno my jak i Państwo byli pewni, że nasze menu jest, po pierwsze pyszne a po drugie zdrowe, gdyż pokrywa 100% dzienne zapotrzebowanie na białka, tłuszcze i węglowodany. Nasz jadłospis jest różnorodny, pełen witamin i minerałów. Obróbka cieplna stosowana na najwyższym poziomie. Do przygotowania posiłków użyjemy wody przefiltrowanej przez system odwróconej osmozy.

Proponujemy państwu 4 - 5 posiłków dziennie, dowożonych pod wskazany adres w godzinach wieczornych. Będą to posiłki na dzień następny. Każdy z posiłków opisany z podaną dzienną zawartością kcal, oraz zawartością kcal danego posiłku. Abonament pięcio , dziesięcio, dwudziestodniowy. Cena od 49 zł za dzień

Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy
Ze względu na duże zainteresowanie prosimy o zapisy pod numerem tel 666 172 802
, można zamówić online przez zamawiarkę na naszej stronie www.duzodobrego.pl  lub na naszym profilu na https://www.facebook.com/duzodobrego/

To przykładowy, trzydniowy jadłospis!

Dzień 1. Śniadanie- Pasta jajeczna z wędzoną rybą, quinoa z pietruszką i ziołami. Pumpernikiel. II Śniadanie:  Chia na mleku kokosowym, puree z wiśni. Obiad:  Roladka wołowa z ogórkiem kiszonym i suszoną śliwką Kasza bulgur z ziołami Fasolka szparagowa : Podwieczorek: Banamole z awokado na maślance z płatkami ryżowymi Kolacja: Sałatka: penne z zielonego groszku z kurczakiem, dip szczypiorkowy

Dzień 2 ; Śniadanie: Placki gryczane z gruszką, Jogurt z miętą i limonką II Śniadanie Płatki jaglane z puree z batata, Kruszony biały ser z miodem Obiad: Spaghetti z ciecierzycy z warzywami (cukinia, bakłażan, marchew), Roladki z pstrąga ze szpinakiem Kolacja: Rissoto z dynią, Klopsiki z szynki w sosie z liśćmi rzodkiewki

Dzień 3 Śniadanie: Omlet z warzywami, serem feta i czarnymi oliwkami, II Śniadanie Tapioka na mleku z morelą oraz orzechami ziemnymi, Obiad: Kurczak tandori Ryż brązowy z komosą ryżową grillowane warzywa z dipem z jogurtu islandzkiego, Podwieczorek: Smoothie jabłko – jarmuż – banan, Kolacja: Makaron z soczewicy z tuńczykiem i czerwoną fasolą


Specjalne podziękowania za pomoc dla Pawła, Agusi, Justyny i Lokisa .